sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Mökkikuviaaa jälleen. :3

Mökkikuvia jälleen. Tulin hetki sitten takasin kotiin. :3 Oli kyllä yllättävän kivaa tuol mökillä.
Kuvailin aamulla oli IHANA sää. nwn
Tässä olisi ne kuvat: 

 Näin kauniilta siellä näytti. n.n''




 Täästä minä pidän.♥ :3


 Älkää kysykö.. o . o Olin niin lyhyt etten yltäny sinne oksalle hyvin nii tämmönen kuva tuli.. :D
Paras neljästä. :'D


 Tykkään kans täst. :3





 Epicc.. 8) Laitoin silti. 


Siinä ne oli. :3 Toivottavasti piditte, oli kiva kuvailla ulkona. Nyt oon taas kotona ja koulut alkaa huomenna...
En jaksais millään mennä kouluun. D: Mulla onki nykyään 5 kertaa _peräkkäin_ harkat. 
Mä kyl kuolen viel tän vuoden aikana. Yritetään jaksaa kesään.. ._.

Lukijat ja kommentit tekee aina hyvää.♥ 
Ainiin, postailu saattaa vähän harventua nyt kun koulut alkaa.. Pärjäilkää. nwn''

5 kommenttia:

  1. Tosi sööttejä kuvia. nwn Reikaaaa! <33

    VastaaPoista
  2. Ihanii kuvii en osaa liittyy lukijaks ku oon phonel vai oonko jo??x)
    Mil kameral kuvailit?:)

    VastaaPoista
  3. Kiitosh Shmi :3 Ja kiitosh Siirii. nwn Kuvailen jollain Canonin järkkärillä.. Nyt en muista mikä se on.. o; Joku Canonin kumminkin. :D

    VastaaPoista
  4. ok :))
    Millo kirjotat tarinan ku sanoit koulus jotai semmosist;)?

    VastaaPoista
  5. En viel oo ihan varma millon alkasin kuvailemaan sellasta, ku ei ole edes vielä aihetta.. Jos ehin niin viikonloppuna ehkä, mut on kisat joten se tarina saattaa viivästyä aika paljon. s:

    VastaaPoista